28 Aralık 2010 Salı

BULDUM BULDUM inanmıyorsan bak!

"Buldum buldum" bir çok tasarımı ve yaratıcı çalışmaları size sunan bir site. Ben inceleyince BAYILACAK çok şey buldum, sizle de bir kaç tanesini paylaşıyorum. İyi seyirler...


"Satın almak isteyenler için adres görsellerin sonunda"




Kendinizi çöldeki gibi hissedecek, keşfetme arzularınızı bastıracaksanız! Şaka ama gerçek OLABİLİR;)

"Ahmet sen mavi olan şu kayaya tutun düşecen bak bide senle uğraşçaz bu dağ tepelerinde" 

"Hadi hadi ez beni, zaten bunu yapacaksın, BİTSİN bari bir an önce... Uzat elini uzat.. haha tutarım bekle sen, birazdan çekmessem elimi bende ne olayım..."

Daha klası var mı?

"Oğlum napiyosun ya! Dondurma değil o SÜNGER hemde bulaşık süngeri... ah ahh ahh insan baktın tat gelmiyo ısırmaz be evladım... yarısını yemişşsin ayıp ayıp... Keşke uyarsaydım ama Çantdan çıkınca Kinder süpriz zanneti tabi BİZİMKİ:)"

"ARtık dudakların benimle... Sen gelmesende olur:))"

"Bugün ne yapsam acaba?"

"Bugünde çiçekli dövmemi mi giysem acaba? Giyilen dövme kıyafetleri..."

"HEDEF tam 12'den abi, yakaladım HERİFİ, sanırım ceketini"
"Para cüzlanlar, hırsıza GEL ABİ GEL PARA BURADA diyor"

"Komşunun oğlunu çağırma bunu al, çoklu taşıma! Ama ağırsa sen ÇAĞIR"

Gelmeyin lennn, yakarım heppinizi kitap gibi bak (kitap tutucu)

"Senin keyfin yerinde tabi, yaslan bakalım"

"Büyüyünce çocukluk anlıktır, gelir gider, o günler için pratik balon çıkaran fırça"

"MADE IN ÇİSEM"

"I DİED ama akşama yine salataya katkım olacak"

"Hüseyin, senin gövde sanki 3 metre arkada yaw, metremi taktırdın sen bakim?"

"Senden önce ben yiyicem"

etkili

"Senin için yan kahveden aldım, soğumasın diyede özel kapak taktırdım BAKKK!"
Daha fazlası ve satın almak için http://www.buldumbuldum.com/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder