18 Mayıs 2010 Salı

İNSAN NEYLE YAŞAR… A)EKMEK B)SU C)HAYAL D)HEPSİ E)HİÇBİRİ

Bazen hayal kurduğumda kızıyorum kendime. Niye kızmayım ki? Uyandığımda at-eşek düşme derken, sarsıntılı bir depremle zınkKK diye fırlayıveriyorum. Çünkü yanı başımda duran kocamannnn bir GERÇEK var!


Ama bu sıralar ona aldırmaya hiç niyetim yok… Seviyorum ben hayallerimi : )


Geçen haftalarda bir kitap okudum “LEYLA” Alexandra Cavelius’un. Kitapta Bosna ve Sırbistan arasındaki savaşta yer alan bir kızı anlatıyor. İnsanın nasıl yaşadın, nasıl dayandın denilecek şekilde, kanını donduran birçok şeyi yaşıyor. Kurtulduğunda psikologunun ona söylediği en önemli şey “- seni hayallerin yaşatmış” oluyor. Gerçektende kız, ileriki yaşamına ilişkin hep hayaller ve mutlu düşler kurarak, o anlarda az olsa huzuru yakalamaya çalışmış…


HAYDİN HAYAL KURMAYA: ) (fazla abartmak-abartmamak size kalmış!)










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder